Min älskade lilla kotte

Nej inte den kotten...


Den kotten! Som där ligger på väldens blekaste fot.

Han är nu kastrerad. Det gick bra och han är lycklig och gosig och mår bra!
Kände när jag lämnade ifrån mig honom att -vad är det jag utsätter honom för, vilken dålig mamma jag är.
Men tror nu i efterhand att det var rätt beslut. Hoppas att han blir mer nöjd och slutar ropa efter brudar och vilja springa ut hela tiden.
Såhär ligger han nu på soffan

Alltså är han samma trygga misse som innan, och han älskar fortfarande sin bur. Sprang in i den nån timma efter jag hämtat honom från vetrinären och ville att vi skulle åka iväg (till mamma).
Min gulleplutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0