Han är ond!

Fy vad Gizmo varit elak mot mig på morgonen. Han kommer och anfaller när jag ligger i sängen och sover. Kryper under täcket och bits, håller i mina armar och bits, hoppar upp i mitt ansikte och bits.
Han ger sig inte hur jag än säger till han. Och hårt bits han!
Fick kasta ut honom efter han bitit mig i ansiktet, den lilla saten.
Igår sov han mest hela dagen och hela kvällen så han vill såklart att jag ska upp och busa med honom, jag är hans bästa lekkompis. Men jag kan ju inte ge med mig såklart.
Får åka med han till mamma nån dag så han kan leka med min älskade Shaggy.
Stor och liten:


Kommentarer
Postat av: Louise

Klart vi ska packa picknick :) det tar ca 50 min dit så vi kan väl åka runt 9?! Pusssss

2012-05-10 @ 09:53:19
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0