Fredag den 13e

 
Hej! Det var inte igår vi tog ett snack ni och jag!
Det beror fortfarande på min stora lathet att logga in på datorn och bekvämligheten med iphone.
Fungerar ju inte att logga in på blogg.se appen...grrr
 
Idag är jag ledig efter att ha jobbat sju dagar i sträck. Tänkte ta mig iväg och träna efter att ha sovit många timmar inatt. Men jag var så förbaskat trött så när jag gick förbi någon i spegeln med väldigt röd/blå aktig färg kring ögonen bestämde jag mig för att sova lite till. Ångrar mig inte ;)
 
Har apropå träning varit väldigt duktig enligt mig själv den senaste tiden. Ökat ett par kilo på vikterna och tränat i snitt 3 ggr i veckan, helt ok.
 
Ska upp på stan och träffa tjejerna för en fika om tre timmar och innan dess tänkte jag försöka hinna hjälpa pappsen med en grej så blir att hoppa in i duschen och tvätta mitt skitiga hår om jag ska hinna.
 
Hej så länge!
 
Sen senast har jag:
Firat midsommar, varit på 25x2 års fest, crosstrainat 1 mil, ätit nyttig frukost, busat med kissen, bakat piroger, köpt nya glas, fikat i Nora och mycket annat som inte hamnat på bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0