Smarta jag..

Syrran frågade vad som egentligen hänt med min blogg.
Det är ju den jävla blogg.se appen som inte fungerar svarade såklart jag.
-Du har inte testat att ta bort den och installera på nytt?
Klart jag inte hade... Men se där appfan funkar ju prima nu.
Imorgon är sista dagen på mitt vikariat på hemtex. Känns bitterljuvt då det vart riktigt roligt och jag kommer sakna fina medarbetare men nu får jag testa vingarna på annat håll vilket ska bli spännande.
Kan berätta mer om det på måndag.
Idag har det äntligen vart en av de där mycket sällsynta sommardagarna och jag har minsann fått en liten gnutta färg på min annars bleka kropp.
Nu bakar jag blåbärscheesecake att ta med imorgon som hejdå fika.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0