Ajajaj

Har så jävla ont när jag sväljer så jag vill skjuta mig själv!
Var hos vårdcentralen idag och de tog nåt prov som visade negativt (halsfluss tror jag) men tog sen ytterligare prov som de skickar till min vårdcentral (var ju på stan hos den enda vårdcentralen som har öppet röda dagar) och på det får jag svar om ca 3 dagar.
3 dagar.. Ska jag ha såhär ont en enda dag till förlorar jag nog förståndet.

Och så till nåt annat. Hittade ett H&M i Venedig där jag köpte det här mobilskalet för 2,95 euro alltså typ 25 svenska kronor. Inte illa.
Köpte även ett oranget smalt skärp och en skitfin vit klänning som jag hoppas inte kommer till svenska butiker ;)
Ska fota den nån dag jag orkar ta mig till garderoben, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0