Syster & jag promenerade runt oset/venaspå...

img_0562 (MMS)

Syster & jag promenerade runt oset/venaspåret/rävgången ?? Jag vet fortfarande inte vad det heter men då stötte vi på dessa trevliga djur med sina kalvar. Alltså jag undrar om jag inte är sjukligt trött av mig... En vanlig arbetslös dag så sover jag ofta ett par timmar mitt på dagen för att jag är så jäkla trött, och då har jag sovit i snitt 10 timmar på natten! Nu har jag börjat bli så trött medans jag äter att jag inte orkar äta upp utan måste sova istället för annars mår jag illa... Haha det låter stört (och är det också) men ska testa att ta lite vitaminer och sånt och se om det hjälper. Ett jobb skulle också sitta fint, tack!


Kommentarer
Postat av: Louise

Du kanske blir trött för att du sover alldeles för mycket, och äter för lite?

2011-05-20 @ 10:23:17
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0