Blötdjuret Linette

Tror jag snart förvandlas till ett blötdjur här på balkongen i värmen. Denna vackra dag till ära har jag en katt som för tillfället sitter bakom sängen. Det gör han rätt i, kan tro att det är svalt och skönt där. Denna bedårande varelse heter Pepper och bor egentligen i samma hushåll som Lollo. Men när matte är borta dansar katten på bordet (eller hur det nu var..). Så dansa på bordet här kommer han nog göra till på söndag. Lite andra aktiviteter ska vi nog också hitta på. Igår var det en mytiskt sommardag med fina tjejer. Vi fikade på creperiet, sen köpte vi glass. Lollo och jag slog till på varsin våffla med kulglass och mjukglass och strössel OCH topping. Vidare begav vi (vi bestod nu av lollo, lejla och jag) oss till minigolfbanan i hästhagen. Spelade ett varv på typ 1 1/2 timma, vi var rätt kassa alla tre men Lollo var minst kass och jag var mest kass. Kvällen avslutades hos Lollo där vi bland annat med skräckblandad förtjusning prövade att epilera benen. Ikväll blir det grill hos Pappsen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0