Heja sommarn!! Så fint solen lyser i dag d...

img_8797 (MMS)

Heja sommarn!! Så fint solen lyser i dag då :D jag avled nästan i den koookheta bilen på väg hem från jobbet.  Men nu sitter jag på balkongen. Känner mig lite besviken på mina tre små raringar som var här igår.. Dom lämnade liksom allt godis. Inte okej, hur hanterar man något sådant? Vi hade en väldigt flamsig och fnittrig kväll igår. Man skulle nog tro att vi druckit om man inte visste att vi var spiknyktra). Träffade på den lille kotten som är på bilden när vi skulle hem till mig. Träffade även på ett par alkisar som sjöng Sven Ingvars (?) för oss och såg en man som pruttade när vi åkte förbi han. Sen ramlade nästan två nötter (inte jag alltså) på en matte och hund när de skulle skjutsa på cykel, haha tjejer ni är så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0