Igår var jag och Ago på bio och såg brides...

Igår var jag och Ago på bio och såg bridesmaides, sjukt rolig film. Den borde alla se! Innan det åt vi tapas på indigo. Gott att plocka med lite diverse ju! Imorse vaknade jag av att grannen gapade (det händer ju ibland). Som vanligt gapade han om att han ville ha tystnad och att nåt ljud störde honom. Det ljud som störde min sömn var hans gapande.. Nu ska jag jobba. Imorse tog jag bussen mot marieberg kl 11.. Jag börjar 13. Om jag får nåt jobb här ute tänker jag minsann köpa bil, sådetså! :) och vi hoppas på att jag får jobb, och det snart! I butik ska det va. Har varit på en intervju nyligen så håll alla tummar och tår korsade för mig. Pick me, pick me ska jag skrika om jag får komma på intervju nr 2. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0