För mycket dansprat?

Kanske lite mycket dansprat här.. Sandra och jag gjorde om dansen när jag var hos henne häromdan.
Vi blev nöjda och klara med det som skulle hinnas =) Nu gäller det bara att hinna träna tillräckligt så vi hinner bli tajta och så att dansen sitter som ett smäck. Singeln orkar jag inte riktigt tänka på. Jag blir alltid så stressad..hehe.

Ikväll är det vanlig kursdans. Innan det ska jag hämta min jacka hos skräddaren så går hem till mamsen en sväng innan jag börjar också. Hoppas hon är hemma annars får jag mysa med min fetkatt =)

Jobbar imorgon, Fredag och Lördag =)
Var förresten och pratade med dom på Java (café) ang. extrajobb men han verkade väldigt osäker pga att jag jobbade på "H" förut. Tack vare "H" fick jag mitt nuvarande jobb men kanske pga dom jag inte får det här nu.
Lite svårt att försvara sig i en sån situation, vill ju inte snacka skit om ett jobb jag haft förut men kan inte heller bevisa att jag är bättre än vad han tror. Skulle vara så perfekt att jobba där ett par gånger i veckan.
Personalen är alltid så trevlig så det skulle nog inte vara svårt att trivas.
Om jag fick en provanställning skulle man åtminstonne få chansen att motbevisa dom.
Jag vet ju att jag kan, men vad hjälper det?

Ska kolla min mail nu, hoppas jag fått ny tid hos sjukgymnasten! Min rygg och nacke är sämre igen. säkert därför jag haft huvudvärk dagligen i ett par månader =( Sen ska jag börja traska upp mot stan.

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha, naw ;P

2010-01-20 @ 19:35:18
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det är så sant. Även om det är lite småläskigt att gå till tandläkaren så är det ju i alla fall en bra grej.

2010-01-21 @ 20:45:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0