Vad fan då..

Agan nu måste jag baka mer kakor ju!! Vilket innebär ett måste till affären och ett måste att torka håret och klä mig..

Vad jag är lat!

Ska baka kakor (redan bakat lite) till dansavslutningen på lördag/söndag (men en del är uppätna nu).
Annars ska jag ta hand om en grupp barn på söndagsshowen också, suck! Så ska vara där 4 timmar innan vår show startar men det får gå, sista dagen dans innan lovet!
Skönt ska det bli faktiskt!

Sagt att vi kanske ska starta en grupp nästa termin? Sandra och jag fick ett förslag om det från lagledarna, med fyra tjejer till tror jag. Skulle säkert vara askul men enda minuset är att man måste på typ alla tävlingar då.. även om det är flera timmar bort.

Ok kanske dags att ta tag i dagen!

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jag kollade det upp sen att jag skrivit fel i texten eller tänkt fel ja, ska ändra till stand this:)

jag har provat svenska låtar förut jo, men det gick inge bra så därför är det inte samma med svenska texter för mig, som engelska.

2009-05-05 @ 15:56:47
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej då vet jag.. men är lite osäker på läget för vi tycker om stjärnhusen så mkt för det är så stort med mkt grönomårde och många lekplatser och så vidare.. men vi får se ska kolla på hennes lägenhet någon dag framöver! Hoppas det e bra med dig och grattis till brons och guldmedajlerna:)

Kram puss

2009-05-05 @ 22:02:25
URL: http://nathalierogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0