Tävlingskläder

Är smått uttråkad idag.. gjort om dansen lite smått för att få den avancerad (till nästa termins tävlingar) men måste ändra mer..
Tänkte då på tävlingskläder också.
Vill ju ha nåt lite kul iallafall. Har kvar kläderna jag hade i formationen

fula brallor.. jag hade denna topp


är en till ärm med det mörkblåa.. dåliga bilder men är halvgenomskinligt paljetttyg på ärmen

och lite kristaller på överdelen

Det jag absolut inte vill ha är då "brallorna"


Så om de mot förmodan har kvar det turkosa eller blåa tyget borde det väl inte vara så svårt att sy ett par tajts??

Annars om man kunde köpa blanka svarta tajts och i allafall hitta tyg som är likt och ha som "muddar" och som "bälte" och kanske göra svarta ärmar med liknande detaljer istället.
Skulle nog vilja ha nåt svart.. ska man täcka magen med sådant svart tyg då eller ser det knepigt ut kanske?

Vill ha mer täckande än denna dräkt är tror jag och kanske inte lika glammig..
Tipsa gärna om ni kommer på nåt bra!
Annars blir det nåt helt annat om jag inte återanvänder denna, men köpt då jag inte är så bra med symaskin.
Nej ju mer jag funderar på det ju mer blir jag inne på att köra nåt helt nytt men svårt att hitta!

Haha vad rörigt och flummiga bilder och text, men det får ni ta.. för trött för att ändra.

Kolla klart på desperat houswives nu!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe är du säker? håll utkik på söndag så får vi väl se om de va du som hade rätt svar först :)

2009-05-12 @ 23:38:27
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: fast jag har inte sytt än:P orkar inte, hehe.



så coola kläder!

2009-05-13 @ 08:16:28
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0