Giraffer HAR päls!

Snacka med Ago i telefon...jag är lite ångestladdad just nu så bad han prata om annat än min jobb(obefintliga)situation:

A- Vet du varför giraffer inte har päls?
L- vasaru?
A- Äh det var inget
L- Sa du att giraffer inte har päls?
A- Ja
L- Vad har de då...bara hud med prickar på eller?
A- Ja bara prickar
L- Giraffer har päls! Hästar då, har de bara hud?
A- Ja
L- Kossor då?
A- Hud
L- Giraffer, hästar och kossor har päls men kort sådan (vissa kossor och hästar har längre hår)
L- Man lär sig nåt nytt varje dag! :)
A- ja...
L- har du aldrig klappat en häst?
A- Nej
L- Det har minsann jag gjort men inte klappat en ko eller giraff fast jag vet att de har päls ändå!

Shit vad bra jag är på att memorera viktiga samtal!! Är så glad att ibland (sällan) vara den som hjälper till med allmänutbildningen, hihi

Var duktig och ringde och snacka med min fd chef på Hälls nyss, jag är sååå bra på att göra reklam för mig själv!
Men vi får se om det leder nån vart. Jag ger inte upp i första taget - jag är som en igel!!


Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Hahaha - ditt inlägg om Arbetsförmedlingen var roligt!!



Detta inlägg: Människan har som flest hårsäckar i pannan. Om alla våra hårsäckar hade utvecklats till mer än fjun och dun hade man sett att vi har päls också, över heeeela kroppen. Rätt roligt.. :D

2009-05-12 @ 20:08:21
Postat av: Egoinas mamma

Sv: Hehe, misstänker att du driver med mig, men faktisk (helt ärligt) har jag efter det inlägget börjat tycka det är ett lite gulligt namn. :D

2009-05-12 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0