Gokväll!

Idag var jag och Zandra på marieberg och ikea.. tog det rätt lugnt med shoppandet. Blev lite ljus nån lykta till balkongen och ett par plastbackar (julgrejer i ena och kläder som sällan används i andra).
Hann komma hem en snabbis innan jag träffade Lejla på stan. Köpte ett par örhängen och så fikade vi på Waynes.
Bestämde var vi ska förlänga naglarna också.. blir nog denna vecka :D
En extremt full fyllegubbe på bussen när jag skulle hem. Mumlade massa man inte förstod och slabbade i sig en tomat, fy fan vilket dregg det var!
Jobba imorn.. nånstans jag inte varit förr men det blir nog bra!
Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Louise (inte syrran)

Haha, vadå hade han bara med sig en tomat på bussen så där?

2009-03-18 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0