Träningsvärk

Milt sagt...!

Var ju på både modern jazz och disco igår. Jazzen fanns det inte en gnutta jazz i utan var helt modern, tråkig modern tom (ny lärare, vilket jag blev besviken på). Så jag har bestämt mig för att gå showen som var på tisdagar istället och Sandra och jag ska gå på pardisco istället för vanlig disco på Onsdagar. Discon var assnygg och kul (jag var blöt som bara den och blev lite yr av att det var så jobbigt men..) men vi tänkte att pardiscon nog är typ likadan och avancerad. Så det blir ju bra för oss när vi ändå ska tävla i par.
Lite mkt kanske att ha tis, ons och fre att träna på men det blir nog bra. Bara synd att man ibland vill hinna annat och så.

Har jobbat idag, tack och lov! Jag måste ta mig tusan få jobba mer!! Ge mig ett jobb någon!!!
Förresten efter att ha cyklat hem såg jag att jag ser ut som karlsson på taket i håret. Jag tål inte Karlsson på taket!

Agan messa mig och sa att han tänkte vara lite romantisk imorrn och laga mat till mig när jag slutat jobbet, mys!!
På söndag ska Louise och jag till pappsen och käka tacos.
På måndag tänkte Agan och jag gå till ticket och förmodligen beställa en resa :) :) Fattig som en lus lär jag vara efter det, men vafan man lever bara 1 gång! eller vad vet jag.. jag har ju förmodligen detta liv bara en gång iaf.

Jag är sjukligt sugen på att shoppa massa höstnytt. Typiskt bara för att jag inte har råd...
Skulle vilja ha lite nya toppar, nån kofta, skor, en väska och lite smycken, nedrans!

Ska stoppa nåt i magen, ta en lång dusch med hårinpackning och sånt shit sen fixa till nagellacket lite =}

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Haha okej :D

2009-08-29 @ 17:20:45
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0