Is it a bomb??

Denna mystiska väska har stått i min trapp i över ett dygn nu.. Den är fylld med nåt.. en bomb, träningskläder eller så har grannen kanske slängt ut pojkvännen (och snällt packat hans väska).
Blev ingen bättre bild då den står framför grannens dörr (och titthål).



För övrigt har jag typ limmat runt hela nageln så massa hud som inte ska sitta ihop med nageln nu gör det, och nära som tusan att min ena handens tumme förevigt skulle bli ihoplimmad med den andra handens pekfinger.

Även blivit stångad av ett par horn idag (typ älg eller liknande) på min läpp så den svullnade upp ett tag men nu oskadd.
Var då inte riktiga horn men de föll på min läpp när jag dammade på jobbet. Attans!

Nu mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0