Hemmagjord pizza

Jag har en pizzamaskin hemma om jag inte nämnt det?
Vi gjorde hur som helst pizza i den igår. Fungerar som en ugn som inte behöver förvärmas, och så går det snabbare att grädda i.
Plattan med pizzan på snurrar under tiden så gräddningen blir jämn.

På första pizzan hade vi tacofärs som blev över från igår och champinjoner


Gjorde en vitlökssås till, mums vad gott det blev! Nästa pizza blev en med salami, skinka och champinjoner.

Och nu har vi ätit Max här precis. Så idag hamburgare, igår pizza och i förrgår tacos. Nyttig vanlig mat i veckan får det bli ;). Har storhandlat precis så det är skönt att ha städat och kyl, frys och skafferi fyllt :)
Har iallafall tränat. Var alldeles blöt efter dans fuegon idag, härligt!
Fast nu har jag ont i min ischiasnerv (vad jag tror det är iaf...området runt svanskotan typ.). Såå störande och handikappande. Hoppas det lagt sig till imorrn så jag kan bete mig som folk på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0