Chickenbits

Louise ville att jag skulle berätta hur mina "chickenbits" blev så kan ju ta det här på bloggen med bild och allt, telefonsamtal är överskattat.

Finns en kryddblandning i texmexhyllan (santa maria tror jag). Man blandar det bara med kycklingfilé skuren i bitar (jag kryddade lite extra) och sen in i ugnen. Superenkelt, och gott.

Så här såg min tallrik ut då. Är ju säkert toppen till klyftpotatis och kanske mer röror eller som del av en plocktallrik.

Såsen gjorde jag på creme fraiche, majonäs, pesto och salt. Kan jag tipsa om, blir skitagott! Majonäs kan man säkert skippa. Bara att röra ihop!

Här hemma har vi ätit indiskt från lilla indien, kändes lite för nyttigt så nu har vi bakat en kladdig brownie och äter godis medan den svalnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0