Its a beautiful day!

OOOoooh det ÄR ju så härligt med blommande syrenkvistar, varma solstrålar, ljumma grillkvällar och kvittrande fåglar!
Lille Gizmo vaknade kl 6 imorse och kutade sen runt som en tok i minst två timmar, runt i lägenheten, ut på balkongen, klättrade i nätet på balkongen, in igen osv.
Kan tro att min granne som i princip vaknar av att man snyter sig var lite lagom glad :P
Äh huvudsaken är att lilla kotten har kul! Nu tvättar jag i det fina vädret.
Har hunnit med en timmas promenad och burit runt på Gizmo här hemma så han kan fäktas efter en fluga som kommit in här. Han tycker det är så jädrans kul!
Ska käka lite och invänta att solen kommer till balkongen. Då ska jag göra en Frappe..
Tänkte ha i vaniljglass, kaffe, mjölk, vaniljsocker och is, tror det blir göttans.
Imorgon kommer allas vår älskade lilla Tovebarn till Örebro så då ska vi ha en rolig sommardag som vi avslutar med eurovision senare på kvällen. Längtar ♥
Förra sommaren i dalarna: Tovebarn, jag, lejla och bakom kameran flisan (lollo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0