Röja röja, fixa trixa

Godmorgon (?) hörrni!
Åkte hem från min Lejla kl 3 inatt (ny tid idag!) och då var grabbarna inte klara med tapetseringen. Stackars satar.
Jag visste inte att det skulle vara ett så omfattande arbete. Men det har gjorts noggrant, spacklats och slipats :)
På grund av slipande har HELA lägenheten varit täckt med ett lager byggdamm.
Så jag har bara sovit 6 timmar för jag var tvungen att städa innan jag hämtade Gizmo från mamma. Han har övernattat där nämligen, min lilla kille!
Än är det inte färdistädat men det mesta utom sovrummet är dammat och dammsugit. Får nog ändå ta och röja en hel del en gång till. Sen måste jag tvätta alla mattor som var helt nytvättade och rena tills igår, haha.
Jag har ändå sluppit det värsta slitet ju :)
Nu ska jag snart rulla iväg till jobbet.
Trevlig Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0