Hurtbulle nästa?

Idag tog jag en promenad med kära syster. Blev 1 timma och 45 minuter för mig då jag gick här från norr.
Sen hämtade jag Louise på stan och sen gick vi ut mot G-vik (runt golfbanan där typ) och hem igen :)
Inte illa pinkat!
Ja just ja och sen körde jag mina styrkeövningar för ryggen direkt när jag kom hem.
Har precis klämt i mig en bakad potatis för att jämna ut det hela lite ;)
Goa vänner var här igår så vi käkade det och sen kollade vi på mästerkatten i stövlar (puss in boots).
Den kissen som är med i Shrek ni vet. Den var kul, så se den!

Ska fixa träningskort på friskis och bli lite hurtigare. Var ett tag sen jag tränade "på riktigt". Och nu när jag skrivit det här måste jag ju bevisa att jag faktiskt kommer att träna, eller hur ;)

Sitter och skriver vid datorn (använder ju jämt iphonen nu. Där man inte kan hoppa ned en rad när man skriver inlägg till bloggen via mms. Störigt men då vet ni varför texten brukar se så ihoptryckt ut) 
Men det var inte det lättaste uppdraget att sitta här då lillkissen vill vara med heela tiden :)

Ja Louise jag var ju tvungen att nämna honom nu bara för att du klagar och tycker min blogg lika gärna kunde vara en kattblogg. Men Gizmo är helt otroligt intressant och ingen kan tycka något annat!
I brist på bilder slumpade jag fram en ur bloggarkivet.. Hujedamig. Blond och "korthårig".
Kan detta vara för typ 2 år sen kanske? Ser ut att vara för 5 år sen men då hade jag ju inte bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0