Göteborgshelg

Jag och min tant var hos Firro i Göteborg över helgen.
Lejla fyllde 25 så vi firade henne lite också. Var meningen att vi skulle stanna en natt men vi blev ofrivilligt kvar då det inte gick några bussar eller tåg hem dagen efter vi kom dit. Hade precis varit nån jehovas vittne konferens med människor från hela världen och en Bruce Springsteen konsert vilket vi inte visste om...
 
Vi har iaf shoppat lite grann, käkat buffé, gått i Firros skyhöga klackar för att våra skor var genomblöta efter en översvämmning i nordstan där vi blev evakuerade ur köpcentret, dansat barfota på klubbar, träffat många trevliga och några korkade personer.. och mycket mer.
 
Väl hemma har jag blivit sjuk, vilket nästan var väntat då jag haft ont i halsen från och till i minst en vecka.
 
Lite nyshoppat:
Vinröd tröja 50 spänn på Lindex rea
Vinröda brallor 199 Gina Tricot
Smycken från ur&penns rea. Halsbanden 40:- armbandet 30:-
Boxar från Hemtex rea (shoppat mkt annat därifrån också såklart;)) 59:- och 39:-
Och så en bild på barfotatanterna på krogen. Vet inte om de andra vill att jag lägger upp bilder på dom..

Kommentarer
Postat av: Petter

Hej Linette!

Hittade inget ställe att kontakta dig så jag skriver här =)

Om du är intresserad kan du få ett gratis test-exemplar av ögronfransserumet Xlash.

http://www.facebook.com/Xbeauty.se

Skicka ett mail till [email protected] med din adress om du vill ha produkten.

2012-08-13 @ 14:14:13
URL: http://xbeauty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0