Nail wraps

Detta har jag pysslat med denna söndagskväll (eller ja senaste halvtimman):
Det är som klistermärken man fäster på nageln. Genom att värma med en hårtork ska de formas efter nageln och sen filar man av det överflödiga så nail wrapen blir lika lång som ens riktiga naglar.
Och domen är: Njaaa jag lyckades få den ena lillfingernageln helt slät och fin, de andra är det minst ett veck på.
Sen tog det ett tag också. Jag är ändå väldigt pillig och tålmodig men helt 100 blev det inte, inte i närheten faktiskt. Lätt värt om det nu håller i två veckor som det står på förpackningen, men det tvivlar jag på då det finns lite kryphål för fukt att leta sig in i.
Köpt på nelly.com iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0