Suck

Man kan ju tro att Nelly.com anställt folk till kundtjänten som blivit rostade i brödrosten liiite för länge för de är ju fan brända!
Nej ursäkta de är säkert normala men jag blir så irriterad!
Har beställt och betalat ett par skor som jag sen skickade tillbaka och bytte mot ett par mindre. Sen får jag en påminnelseavgift, faktureringsavgift och priset på skorna skickade i en påminnelse från Klarna (de som sköter deras betalningar)
Jag berättar för Nelly att jag redan betalat (och de har inte fört tillbaka några pengar på mitt konto däremellan) och hur det ligger till. Till svar får jag att jag ska ringa klarna. Fine...står i telefonkö hos dom som sen säger att nelly måste ta bort fakturan. Hör av mig till nelly igen (man kan ju bara skriva över internet till dom) som säger oj sorry vi ska ta bort avin. Vaddå avi säger jag, jag ska inte betala nåt det är ju redan betalt! Varpå de svarar att det tagit bort faktureringsavgiften. Svarar återigen att jag betalat allt jag ska och berättar allt så vem som helst som blivit tappad som liten ska förstå. Och nu de sista de svarat är att jag ska betala returportot men det är nedskrivet så det ska jag inte betala...what? Detta ska tas omhand på måndag. Ok men kan jag riva den jävla fakturan eller? Suck.
Tack för mig.. och duktigt om ni läste ända hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0