Jag är så ful på den här bilden på riktigt...

img_5165 (MMS)

Jag är så ful på den här bilden på riktigt så här är jag i legoverision. Nyheterna om Nelly sen sist.. Ja dom skiter ju i sina kunder, hittade plötsligt på att jag beställt 3 par skor (hittade på ett extradatum) sen insåg dom sitt misstag där tror jag men vägrar erkänna sina fel. Bad om att få tala med en chef 3 ggr innan jag hotade med att kontakta Konsumentverket (heter inte så men ni fattar) och då minsann.. Idag ska de höra av sig. Detta har tagit TIMMAR av min fritid. Jaja imorrn ska jag till läkaren för att kolla min rygg. Trött på skiten, blir knäpp om de skickar mig till sjukgymnast igen. Nej nu ska jag snart åka till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0