Frukost nr 2 för dagen. Känns nyttigt. Knä...

img_7418 (MMS)

Frukost nr 2 för dagen. Känns nyttigt. Knäckebröd med ägg och tonfisk i tomatsås. Jag skräms lite av tanken att äta sån där makrill i tomatsås så blev så glad när jag hittade likadana burkar fast med tonfisk på citygross. Och juicen har jag pressat själv, apelsin och citron, älskar citron! Snart ska jag brumma iväg till jobbet. Sen sist jag skrev här har jag även jobbat lite på den lilla handelsboden vid stallbacken. Urmysigt och fint. Blir nog fler ggr under nov-dec iallafall :) det är en jättego tjej som jag jobbade lite med på finrummet som äger handelsboden så jag blev jätteglad när hon frågade ifall jag vill jobba lite extra där. Sen har jag haft en kul och mysig kväll med tjejerna+kräm (haha kräm är en av mina kompisars kille) och myst med Ago här hemma.. Och tvättat och städat och sånt skit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0