Sjukling

Nämen tja! Förflyttade mig från sängen till soffan när jag vaknade och är fortfarande kvar. Tänker stanna här hela dagen.
Jag är sjuk i halsen och kan inte sova för när jag väl ligger och slappnar av störs jag av halsfan. Känns som jag är slemmig (haha) och svullen preciiis på kräkreflexen. GRRRRRRRRRRRRR! JAG VILL SOOOOOOVA.
Igår kollade jag och girlsen på "black swan". Lollo och jag hade redan sett den, kim och lelja tittade tappert genom alla scener medans firro gömde sig bakom kudden ;)
Sen hade lollo upptäckt en grymmans rolig sida, check it out! damnyouautocorrect
Jag måste bli frisk idag för imorrn ska jag till mamma och äta bakad potatis, känner att det inte får missas.
Sen jobbar jag på Tisdag och det behövs!
Klem (kram på norska va?) och slem!

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv; shholahopp så kan de va! ^^

2011-05-09 @ 09:12:41
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0