Längesen

Hej! Var ett tag sen jag loggade in här nu. Dels för att jag haft annat för mig och dels för att jag har sån jäkla jobbångest. Vill bara ha ett jobb!! Visst jag är ju inte helt arbetslös men det är inte långt ifrån. Att det ska vara så himla svårt och finnas så dåligt med jobb :( Känner bara att jag är ju en helt vanlig tjej som verkligen VILL jobba, går att lita på, aldrig kommer sent och allt det där. Men vad gör det när man aldrig får chansen att visa vad man går för? Så oerhört psykiskt påfrestande! Nog om det! Annars har jag umgåtts med vänner, firat Valborg och jobbat då chefen var på semester så veckan som gått har varit bra :) Var och fikade med några av tjejerna idag. Det var ett tag sen, vi har mer hängt hemma hos varann sista tiden. Vilket är roligare ju :D Funderar på att dra fram dammsugaren såhär på kvällskvisten. Lider av duktighetssyndrom, haha. Känner att jag MÅSTE vara duktig på annat vis när jag inte jobbar. Igår blev det brödbakning, idag har jag dammat medans agan jobbade (kunde inte dammsuga då eftersom han sitter med kunder i telefon. Imorrn tänkte jag tvätta men nu blir det några timmars jobb på conventum iaf. Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0