Att det ska va så svårt..

Sagt det förr och säger det igen. Att det ska vara så svårt att få ett jobb, i butik eller i affär =/
Kollade på nån utbildning som heter handel och service. Den är på ett år men inte en enda kurs verkar rolig. Förutom praktiken då och kanske små delar i vissa kurser. Nej jag vet inte... det kanske inte ens skulle bli lättare att få jobb i butik efter jag gått den, måste ju fortfarande finnas ett behov av personal.
Ursäkta att jag tjatar men livet skulle vara toppen om jag hade ett jobb!

Igår käkade jag, Zandra och Firro på pitchers. Gott! Vi satt ute för första gången i år. På uteservering menar jag då, ute har man ju varit :)
Idag ska jag ta en promenad med Louise sen ska jag träffa Lollo och Kim. Vi tänkte käka på stan och sen kolla in yeahfestivalen lite.

Åh jag saknar daisy (valp från thailand) lite, nu är hon nog en ganska stor hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0