Yesterday

all my trobles seemed so faaar away, haha närå ;)
Men igår var det ju soligt och skönt ute, jag "solade" lite på balkongen.

Va nää vaddå utväxt?

Kvällen spenderades hemma hos Lollo med Lollo, Kim och katten Pepper. Det bjöds på makaroner "kött"bullar och "korv" (av quorn), högläsning ur Lollos gamla dagböcker från förr och ett Bigbrother avsnitt. Ytterst underhållande!

Nu ska jag snart traska upp på stan och hämta syrran från jobbet sen en liten shoppingtur och sen måste Agan och jag åka och handla lite.


Kommentarer
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Såg att du varit med och tävlar hos andra bloggare, och vill bara tala om att jag har flera aktiva tävlingar som är väldigt lätta att delta i! Fler kommer inom några dagar; kläder, smycken, massa presentkort osv!

Vill du inte ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-03-21 @ 13:48:59
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh, härligt med sol :D kika gärna in på min humorblogg om du har tid! <3

2011-03-21 @ 18:58:52
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0