Tjejmiddagar

Vårt tjejgäng har bestämt att vi ska ha tjejmiddag var tredje vecka. Så turas vi om att vara värdar. Lite som "halv åtta hos mig" fast inga poäng eller liknande.
Igår va vi hos Lejla där det bjöds på tacogratäng, riktigt mumsigt och trevligt. Spelade lite spel också. Spelet heter lämpligt nog tjejmiddag, haha.
En fråga i spelet löd följande -hur tror du dina närmsta vänner beskriver dig med tre ord. Så fick alla svara på det och sen sa vi ju då också hur vi faktiskt skulle beskriva varann.
En av oss reagerar ofta starkt och mycket. Vare sig hon säger typ -vafan så får man inte göra! eller -hahaha guuud så himla roligt! i en situation som jag skulle vara likgiltig så reagerar hon mycket, och säger precis vad hon tycker. Fast hon själv beskriver det som nåt hon tycker att hon borde kontrollera mer så är det det som jag älskar mest hos henne.
Ja ni fattar, man ser så olika på saker som gäller en själv.
Men det var kul att höra vad alla tycker och tänker♥

Nu kollar jag på BigBrother, så jäkla underhållande. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0