Girls night out

Vi skulle ju käkat på Indigo igår och de tar ju inga bordsbikningar men vi/jag tänkte att det borde va lugnt om vi kommer kl 18.00, det är ju ändå rätt tidigt. Tji fck vi då det var fullt. Fullbokat var det också på Mingla, Kungsgatan 1 och lilla Örebro. Det slutade med att vi fick bord på Grekiska Kolgrillsbaren, och det är ju inte helt fel det!
Sen bar det iväg mot bowlingen, det var superkul =D Lejla tog hem segern!
Asså den här snubben var ju lite jobbig.. Och sen råkade jag säga nåt som jag tror missuppfattades :S Han ville dansa och jag sa typ lite skämtsamt att -eftersom jag faktiskt kan dansa så dansar jag bara med dom som är top10 (han hade dansat och vinglat runt där ett tag). Det sa jag ju bara för att få honom att vingla iväg till sin egen bana och han sa typ -men jag är topp5 när han gick iväg. Men han kanske trodde att jag menade att han var ful eller nåt...fy vad elakt, det var ju inte så jag menade!
Sen gick vi till Ritz men de spelade bara untzz, untz, untz musik. Även helt okej låtar var mixade på samma sätt så vi drog till Mollys efter det. Musiken var bättre men rätt trist ändå enligt mig så fyra av oss drog hem där strax efter kl 01.
Tack för en trevlig kväll tjejer!

Kommentarer
Postat av: louise

du är otroligt vacker min kära syster!! äru ledig imorrn på dagen?? jag börjar 15. tänkte om du ville gå på stan eller nåe :) love love love

2011-03-27 @ 21:33:20
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0