Som en Söndag fast en Lördag

Idag har vi tagit en promenad upp till stan, matat änderna, gått ut med kissarna hos mamma ätit lite mat ur den proppfulla 5 litersgrytan (haha) jag gjorde igår och nu står jag och bakar bröd och kolakaka medans Ago begett sig till en kompis.
Värst vad mycket man kan klämma in i en mening..
Jag bakar iallafall ciabattabröd och kolakaka som jag hoppas är i klass med Javas goda (ser snarare ut som kladdkaka med chokladkräm).
Så jag tänkte ha en kväll alldeles själv (inte ensam men själv:)) och kolla på massa solsidanavsnitt och dämpa mitt sockersug med kolakaka, förträffligt!

Granntanten var ute och rullade sin rullator och sa: -Är HON gravid? HON är så mullig. Jag berättade att HAN minsann inte är gravid men må hända lite mullig och att det är därför vi promenerar.
Att Shaggy är som tjuren Ferdinand och helst vill sitta och lukta på blommorna är en annan sak..


Felix ville hemskt gärna dricka ur vattenpölen, kanske inte jättebra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0