Beställt iphone 4

Beställde precis en iphone 4 =D Hoppas man lär sig touchen snabbt.
Det blir ju kuligt ju. Tänkte att det var lika bra att beställa lite annat "whil Im at it" så klickade hem ett par earcuffs från stylebytyra lite tufft tycker jag, hehe.

På staden med systeryster köpte jag en klänning och massa nödvändigheter på apoteket.
Så tråkigt att lägga pengar på sånt som inte syns, sminkborttagning och sånt tjafs. Rut mfl har öppnat på drottninggatan, gamla Carlingslokalen så det var kul och kika lite där.
Sen handlade vi som sagt mat och det blev förvånande mycket frukt och grönt för ovanlighetens skull.

Sen köpte jag hårfärg och -Firro det är typ ditt fel om det blir dåligt! För jag drömde att vi (jag och Zandra) hade födelsedagspartaj och jag fick hårfärg av Firro. Nu var ju den jag fick av henne i drömmen mörkröd (och nån mer färg) vilket jag inte alls köpte nu men känns ändå bra att ha en syndabock om det skiter sig liksom ;)


Nu måste jag ju kolla om det finns nåt snajsigt fodral till så lille phonen ligger skyddad!

Kommentarer
Postat av: louise

jo det gör man ju faktiskt!! haha men det kändes ju sinnessjukt fel. men så är det du har rätt jag har fel. peppar peppar ta i trä att hårfärgerna blir bra nurå!!! ses snart puss

2011-03-22 @ 09:46:32
URL: http://louiseomalltochinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0