Midsommardagen idag. Och jag mår prima och...

img_6055 (MMS)

Midsommardagen idag. Och jag mår prima och är pigg. Har "redan" hunnit käka frukost, dushat, bakat piroger och ätit piroger och slappat framför tvn. Gött! Vi skippade firandet igår. Jag var trött efter att ha jobbat 9-timmarspass senaste dagarna och hade ingen lust att dricka alkohol eller festa med massa folk. Vi tog en långpromenad, klappade djuren på stora holmen, fikade i wadköping och kollade sen på Red riding hood. Jag tyckte den var bra trots att den fått dåliga recensioner. Såg några midsommarstångar och midsommarsnippor (snopp, snippa.. Aa ni fattar) igår.


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Va, fanns det flera midsommarsnippor än min? jag som trodde jag var smart som kom på den idén :(, ingen patent där alltså!

2011-06-26 @ 01:50:24
URL: http://inzoomat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0