Tja!

Längesen jag skrev nåt här nu. Har jobbat hela helgen så det har inte hänt så mkt. I fredags träffade jag danstjejerna (det vill säga några av tjejerna som jag gick dans med i gymnasiet). Vi käkade på grekiska kolgrillsbaren och sen blev det ett par drinkar på IVYs uteservering där vi pratade om lån och räntor, haha nej vi flamsade och prata om en hel del annat också.

Idag har jag redan hunnit med 4 1/2 timmars städande och tvättade. Pjuh! Nu ska jag bara göra rent mig själv, hämta upp tvätten och bädda sängen.

Bjuder på några bilder jag tog när vi grillade hos pappa. Inte tagit några bilder sen dess så det får ta och duga.

Mr grillmaster, aka pappa

Louise, Nina och Danne

Ellen och Agan

Pappa och Nina bor i ett av de röda husen mitt i wadköping. Ellen (hunden) har gått och gnidit sig mot husen som färgat av sig. Därför hon ser ut som en påskkärring och är lite rödrosa.

Julia (Ninas ena dotter) och katten Sture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0