Stockholmsweekend

Vi har haft det jätteroligt i Stockholm, tack för superbra sällskap!
I Lördags gick vi runt i gamla stan, satte oss på en uteservering, glodde på vakterna vid slottet och åt glass vid vattnet innan vi begav oss mot gröna lund.
Vädret var superbra så det blev en helkväll där på grönan. Jag åkte fritt fall, bergochdalbana och smög runt i spökhuset... Oh herregud spökhuset, haha! Hade en bakom mig som krampaktigt höll i min arm och borrade in ansiktet i min rygg (som skydd?) och en framför av manligt kön som skrek som en kvinna vid ett par tillfällen. Det var kul! Efter spökhuset var vi tvugna att varva ned så vi åt god mat vid en brygga där med fin utsikt.
Vid tolvslaget stängde nöjesparken och vi begav oss mot stan där vi drack drinkar på en uteservering och skuttade runt som ballerinor på stockholms gator =D
Söndagen spenderade vi i centrum. Kikade lite smått i affärer innan vi satte oss på pizza hut och käkade innan hemfärd. Massor av skönsång i bilen blev det också såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0