The dentist

Låter som jag ska berätta om en skräckfilm jag sett. Med tanke på rubriken.
Nämen jag var hos tandläkaren idag. Två personer krävdes visst. Den ena bände upp mitt stackars tandkött och den andra spolade rent. Det var otrevligt. De rekomenderade bedövning men jag sa- sånt skit är för mesar..BRING IT ON BITCHES!! nej jag är livrädd för sprutor så då lider jag hellre en stund. Och se där, det gick ju bra.
860:- skulle det gått på (galet) men jag kom undan med 260:- då jag hade lite bidragsgrejer att utnyttja.

Om 6 dagar och några timmar åker vi till Thailand!! YEY!
Ska försöka hinna umgås med alla viktiga (som är viktiga för mig alltså, haha) så mkt som möjligt innan dess!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hihi jag var en viktig!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 08:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0