Soooo happy!

Bara vetskapen att vi är i Thailad om några dagar gör mig så jäkla lycklig! Om en timma har Agan jobbat klart sista arbetspasset för en månad framåt. Jag har redan jobbat klart, fast jag har vart ledig mycket i jul ändå eftersom jag var sjuk.
Imorgon ska vi städa och tvätta så det ryker sen blir det nog att packa på kvällen.
Min packlista har fyllt ett helt A4papper men det känns som att det är mest badrumskrafs. Ska knappt ha med några kläder och inga smycken eller sånt.

Okej nu hoppar jag till nåt helt annat men Hannah Graaf är med i Lets dance (skitdålig) och hon ser ju helt annorlunda ut, skulle inte fatta att det var hon. Och sen är han Alexander Rybach (stavning?) med, men varför? Bor han ens i Sverige? Han är norsk va?
Jaja knepigt hur som.

Tjing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0