Koh Chang 15/1 2011

Nu har vi bott 2 nätter på paddy palms, vilket var bra!
u i ett fint rum snett over gatan for 600 TBH / natt synd bara att vi inte har pool.
Flyttar tillbaka till Paddys imorgon i 2 nätter hittils har vi inte hunnit bli bruna alls.
Ätit ofta, badat i underbaraste havet, åkt vespa, tittat på elefanter (RID INTE!,forklarar sen), fått massage, shoppat lite smått och bara njutit over att inte vara i kalla Sverige.
Jag har blivit biten av en apa =(. Det satt 2 st på en bur utanfor en bar.
När jag gick fram så hoppade båda upp på mig.
Den ena bet som galet på min arm.
HÅRT!
Tror det var for att jag holl i en kasse som den andra apan klängde på.
Dom ville nog ha den.
Jag har varit riktigt svullen for jädrar vilka käkar apjäveln hade. Det värsta är att inte "ägare" stod där och att ingen varningskylt fanns. om det var ett litet barn som hade blivit bitet hade det varit hemskt.
Agan har totaltnojjat sig over att jag skulle kunna ha fått rabies. Men han bet inte genom skinnet

Nu sitter vi på balkongen en stund innan vi ska ut och äta.

Fuckers hade slagit elefanten så den blodde =(


Den oskyldiga apan som kramar sin katt och spottar ut kärnorna ur sitt granatäpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0