Bangkok 11/1 2011

Här kommer forsta utdraget ur min semesterdagbok
Igår var flygresan från kiev forsenat ett par timmar.
Människorna som jobbade där var riktigt otrevliga och ohjälpsamma.
Vi satte oss på en bar där på flygplatsen fo att fordroja tiden.
Då ser jag en flicka (skulle gissa på att hon var 10-11 år gammal) bära en bricka med 3 st dricksglas vodka och ett glas rott vin. Så går hon fram till sin famlij och jo minsann, vinet var till henne. Helt hundra på att det var vin då hon gjorde en grimas vid forsta klunken. Helt sjukt! 
Annars så skjutsade taxin oss till fel hotel (Åkte i typ 50 min)Vilket vi märkte efter att vi hade betalat och irrat runt lite.
nu är vi på rätt hotell, astrotta!!
har sovit ett par timmar ätit glass på swensens o gått runt i shoppingcenter.
Vi bor lite i utkanten av bangkok skulle jag tro.
Imorgon flyger vi till tratt och tar därifrån färjan till koh chang.
Vi längtar!

Utanfor "The Mall"


.... Agan...

Kommentarer
Postat av: Ismar

You have something that belongs to me, give back my Agan to me :). Skämt åsido hur är det? Hoppas ni har det bra där borta och att du sköter om honom nu

2011-01-25 @ 23:21:51
Postat av: Lollo

Kul att Agan är i farten i alla fall!

2011-02-06 @ 23:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0