Goodbye my friend

Goodbye my friend. I know you're gone, you said you're gone,
but I can still feel you here


Fick begrava mina blommor idag. De hade liksom drunknat.. Fast den ena hade ändå varit sjuk en längre tid, dels hade den amputerat diverse lemmar. Jag har liksom svårt att släppa taget bara de visar mista lilla livstecken... Adjöken adjö!

Annars så har jag jag wiiat Yoga i 39 minuter och styrka i 5 min (eh ja..) idag. Och tamejtusan vad jag blivit stel!
Det ska jag förhoppningsvis råda bot på. Ska fixa zumba och lite mer roliga dansspel som jag kan varva med yogan:)
Nu lagar jag kalops. Det ska ju koka så lääänge, timtals ni vet. Och jag är hungrig nununu, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0