4/2 2011 Bangkok

Vårt hotellrum är jättefräscht, skönt att slippa mygg/myror/geckos eller grodor, hehe.
MBK är stört mycket större än man kan fatta. 7 våningar och då är det gigantiska ytor men sjukt många butiker och annat på varje våning.
Vi åt på en restaurang där man kunde välja mat från massa olika ställen. Jag valde en grekisk sallad, riktigt god. Men min mage ville inte ha den :( Så inatt kräktes jag och har efter det mått illa, haft rejäl frossa och svårt att äta.
Så jävla störande att bli sjuk när man vill göra massa kul här i stan. Tror jag orkar bege mig nånstans snart så en tripp till Lumphini park och sen köpa yoghurt eller nåt snällt för magen på vägen hem. Hoppas jag inte blir värre nu (och förmodligen bättre) så vi kan shoppa, kolla på tigrar och annat kul!


Det blev Lumpini park. Folk joggade, hade picknick, spelade en asknäpp sport, paddlade i vattnet och hade "friskis och svettis" där i (den gigantiska) parken.



Sen spelades nån truddelutt (tror nån snackade med) ur högtalare och varenda kotte stannade, ställde sig upp och stod stilla, tysta. Sen när set var slut fortsatte alla precis som vanligt. Haha det såg så himla knepigt ut :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0