3/2 2011 Bangkok

Vi har precis kommit fram här i Bangkok och sitter på 5e våningen där poolen finns. Väntar på att de ska städa vårt rum innan vi får nycklarna. Hittills ser hotellet verkligen jättefint ut!

Igår firade Thaiarna den kinesiska Buddhan. Och det hördes!!!
Vaknade ett par timmar tidigare än tuppen av att det lät som ett krig utanför hotellet. Allt jäkla dunder och brak fortsatte hela dagen. När vi åt frukost stod nån tunna som brann nån meter från oss på gatan och sen helt plötsligt började det smälla så öronen nästan föll av. Smällare sprutade ur den där jäkla tunnan (en del rakt på mig) men Thaiarna rörde inte en min.
En gubbe förklarade att den som smäller av smällarna ska uppmärksammas av Buddhan...typ -se mig, hör mig!
Jaja aslustigt iallafall.
Snart ska vi till MBK (STORT shoppingcenter) för shopping & käk. YEY!

Tänkte lägga upp en bild på det fina poolområdet (här fast åt andra hållet) men då är jag med på bild och töntar mig men det ser ut såhär iallafall

(reklambild från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0