24/1 2011 Koh Maak

Sitter nu vid "hotellets" (vi bor i en bungalow här) restaurang och tittar på vågorna som slår mot strandkanten.
Har precis beställt shakes, jag en med vattenmelon -skitgod!!

Idag har vi vart ute på en båttripp och snorklat. Det var helt jävla grymt!
Fanns massa fiskar och man såg så jäkla djupt (klarare vatten finns nog inte). Det fanns randiga fiskar, fiskar långa som spjut, klarblå, knallgula, prickiga och en som var i regnbågens färger!
Dom simmade ibland 3 cm från cyklopen, man kände dom även mot fötterna då och då så de var nära.

Igår paddlade vi ut till en liten mini Ö. Fy i helvete vad jobbigt det var! Jag har träningsvärk i ryggen idag. Ön var iallafall mysig :)

Nu ska jag hämta mig en hundvalp att mysa med!

Den lilla ön:

Jag och cuty/daisy på hotellets restaurang

Sonedgång på Koh Maak

Här satt jag och skrev precis det hä "inlägget" i min bok

Sen tog jag mig en hund..

Nån tyckte det var lattjo att ha en krabba i snöre..stackars krabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0