23/1 2011 Koh mak

Vi bor på stället med dom små hundvalparna nu. Jag brände mig som tusan igår så jag ska hålla mig i skuggan så gott det går.
Är fortfarande inte helt kry. Är inte jätte illa men kan knappt äta och får ont i magen och mår illa om vartannat. Jag gav med mig igår och uppsökte läkare som Agan tjatat om. Det var en endaste snubbe på "sjukhuset" och han kunde knappt engelska alls. Efter lite halvkass tolk i telefon fick jag med mig nån tablett mot illamående och en mot magont. Så skulle jag sluta ta dom tabletter som jag haft hittils. Bad mamma prata med sjukrådgivningen hemma i Sverige och jag skulle tillföra vätska hela tiden och uppsöka läkare om det magonda blev värre.
Jag är verkligen som ett litet barn som vill ha sin mamma jämt när jag är sjuk. Asmesig jag vet, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0