Nä fy fan nu har jag tröttnat. Gick och la...

img_0499 (MMS)

Nä fy fan nu har jag tröttnat. Gick och la mig med kläder, 3 täcken och en ullfilt inatt men höll ändå på att frysa arslet av mig. Vaknade helt blöt av svett en gång. Och så somnade jag med ett vattenglas i handen och vaknade hostandes så jag hällde vatten över hela mig. Sen har jag nog vart mer vaken än sovande pga den förbannade rethostan. Annars är jag lite friskare, ingen feber och lite mindre ont i kroppen och halsen men helt jävla snorig ända upp i hjärnan. Så då är frågan om jag orkar jobba imorgon? Känns bara jobbigt att snacka med kunderna och få värsta hostattacken. Hmm what to do? Nu ska jag dricka min kopp te och sen duscha och tvätta håret som inte är tvättat på föör många dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0