Japp här sitter jag nu. Blir trött på att ...

img_2076 (MMS)

Japp här sitter jag nu. Blir trött på att springa och spotta ut slem hela tiden så jag kan ju lika gärna bosätta mig här. Det bästa vore nog att sätta duschen på brännhett och stänga dörren. Varma ångor verkar va det enda som håller hostan på avstånd.   Men jag måste ju hålla mig sysselsatt också.. Tänker att mobilen inte blir så glad av alla ångor, kanske jag ska plasta in den då? Eller så kanske man för en gångs skull kan sova.. Kanske plasta in en kudde? Fan man skulle ha en bastu.. Undra om det funkar att sätta på hårtorken och lägga den på bordet i riktning mot näsa och mun när jag ligger i soffan? Fast det blir ju ingen direkt ånga av det. Nej nu börjar jag fan få ont av att sitta här. Intar soffläge igen och drar täcket över huvudet så jag kan ligga och flåsa ut och andas in mina egna bacillångor. Usch kommer ihåg när vi var i Åre med vår fritidsgård och en kille som låg och var sjuk spottade sitt äckliga slem i en plastmugg. Och så lät han den liksom bara stå där på golvet, vidrigt. Den metoden lovar jag att jag håller mig borta från!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0