Härlig Söndag

En mysig Söndag med min älskling idag. Vi promenerade till mamma och tittade till Shaggy lite (hade strulat sig lite med hans insulin igår men allt är bra). Sen tog vi en liten runda på stan, jätteskönt och soligt ute!
Började mata två änder också men så kom massa fiskmåsar som verkade väldigt upprörda, haha hjälp.

Sen käkade vi tonfisksallad. Jag trotsade min fjantiga äggfobi och sörjde lite att vi glömde köpa rödlök.

Det var hög tid för ett gäng nya strumpor. Köpte också två skålar på indiska som jag tänkte sätta små "påskliljor" i. Blir ju toppen att andvända som små godisskålar sen. Matchar mitt vardagsrum fint =)
Blomaffären hann stänga men imorrn ska jag nog få tag på ett par.

Annars har jag rakat skalle idag, inte min dårå.
Vi ska dra mot Sf om nån timma och kolla på "I am number four".
Och apropå film så var ju Firro, Kim och Lollo här igår (vi lagade pizza, drack smultronvin och käka godis till vi mådde lite illa.. jag gjorde iaf ;)) så kollade vi på "never let me go". Den var säkert bra men efteråt tänkte man att vafan gjorde de inte så och så... Om ni ska se den så ha i åtankte att den inte ska utspela sig i vårt riktiga samhälle. Det var nämligen i början på 90-talet men kändes som 50 tal typ och sen resonerade folk lite wierd. Sen var det lite väl okänslosamt. Men visst se den för bövelen.
Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0