Arbetssökande

Hej fina ni!

Idag efter jobbet skrev jag ut mitt CV som jag knåpat lite på de senaste dagarna. Det ultimata vore ju såklart att kunna få jobba heltid/närheten av heltid med hjälp av ett eller flera jobb.
Svängde förbi marieberg idag efter jobbet där jag hade tänkt gå och lämna CVn, bestämde mig däremot att göra det på Måndag istället men passade på att fråga när jag ändå handlade på Gina Tricot. De hade faktiskt behov av personal, om även bara över sommaren. Vore lite för bra för att vara sant om jag nu får det här men man får ju alltid hoppas!
Vet inte om jag gjorde det bästa första intrycket nu när det blev så oplanerat. Det är ju så lätt att tänka efteråt att jag borde sagt det och det.
Det verkade vara tjejen jag handlade av som var personal eller butiksansvarig. Hon verkade vara i min ålder så det var ju lite imponerande. Håll tummarna nu, jag kan redan se mig själv jobba där!!

Detta inhandlades. Måste älska det färgglada bältet och fodralet till iphonen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0